مهتاب ملکوت

...سهم من از بی کرانه های معرفتش
مشخصات بلاگ
مهتاب ملکوت

مؤمن نیستم،
اما در چارچوب خاصی نمی گنجم.

وبلاگ قبلی ام و مطالبش که خیلی دوستشان دارم:
mh-malakoot.blogfa.com

نویسندگان
چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ب.ظ

شب که اینقدر نباید به درازا بکشد...

شور دیدارت اگر شعله به دلها بکشد

رود را از جگر کوه به دریا بکشد

 

گیسوان تو شبیه است به شب ، اما نه !

شب که اینقدر نباید به درازا بکشد

 

خود شناسی قدم اول عاشق شدن است 

وای بر یوسف اگر ناز زلیخا بکشد

 

عقل ، یکدل شده با عشق ، فقط میترسم

هم به حاشا بکشد هم به تماشا بکشد

 

یکی از ما دو نفر کشته به دست دگری ست

باش تا کار من و عقل به فردا بکشد

 

زخمی کینه من ! این تو  و این سینه ی من

من خودم خواسته ام کار به اینجا بکشد

 

حال با پای خودت سر به بیابان بگذار 

پیش از آنی که تو را عشق ، به صحرا بکشد

فاضل نظری


.

بی ربط نوشت: به علی علیه السلام شناختم من، به خدا قسم، خدا را...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۳
seyed reza bameshki

نظرات  (۷)

با عرض سلام و خسته نباشید

مفتخر هستیم افتتاح سرویس وبلاگدهی نت لاگ با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را به عرض شما برسانیم.

www.nlog.ir 

           امکان انتقال کامل مطالب وبلاگ فعلی به وبلاگ جدید خود در نت لاگ بصورت اتوماتیک

www.nlog.ir         

نت لاگــ سیستمی قدرتمند مبتنی بر پایه جدیدترین تکنولوژی روز میباشد و به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به سادگی وبـلاگ شخصی, مذهبی, ورزشی و یا شرکتی خود را ساخته و به انتشار محتوای خود بپردازید . ثبت وبـلاگ در نت لاگ کاملا رایگان می باشد و شما میتوانید در چند ثانیه وبـلاگ مورد نظر خود را ایجاد نمائید.

www.nlog.ir

دارای انجمن پشتیانی برای سرویس دهی بهتر به کاربران عزیز

انجمن پشتیبانی سرویس وبلاگ دهی نت لاگ        http://forum.nlog.ir/

 

 


از در درآمدی و من از خود به در شدم . . . .  !

با سلام وبلاگ خوبی دارین اگه میشه به وب منم یه سری بزنید!!!!!!!!
                                                        
 با تشکر

درود

موفقیتت را ارزومندم ....

سلام...باعرض معذرت من با اندکی تاخیربرگشتم
سلام
کلا چیزی ندارم که بگم ...
فقط حافظا .... !
ـــــــــــ
این روها لیلی و مجنون نظامی رو میخونم !

یا رب به خدایی خداییت                وآنگاه به کمال پادشاییت

کز عشق بغایتی رسانم               کاو ماند اگرچه من نمانم

گرچه ز شراب عشق مستم        عاشق تر از این کنم که هستم

گویند که خود ز عشق واکن          لیلی طلبی ز دل رها کن

 یا رب تو مرا به روی لیلی             هر لحظه بده زیاده میلی

از عمر من آنچه هست بر جای        بستان و به عمر لیلی افزای

 
Good EveningI am hoping to open my own travel agency from home and would like further information on bonds etc. I have previously worked in travel agents for the past 10 yeaKr.sindest RegardsLaura Beirne Gormley

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی