مهتاب ملکوت

...سهم من از بی کرانه های معرفتش
مشخصات بلاگ
مهتاب ملکوت

مؤمن نیستم،
اما در چارچوب خاصی نمی گنجم.

وبلاگ قبلی ام و مطالبش که خیلی دوستشان دارم:
mh-malakoot.blogfa.com

نویسندگان
چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ق.ظ

غریبه!


بی ربط نوشت: برای چشمانم نماز باران بخوان... بغض دارم اما نمی بارم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
seyed reza bameshki

نظرات  (۷)

۱۵ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۵۵ بی نام ونشان
قربون غریب ات آقا.....
پاسخ:
:)
از ویژگی های بارز عشاق اینست که در همه چیز نقشی از معشوق خویش می یابند...!
حالا
هی بیا و بگو
چنین است و چنان است.
......
پاسخ:
حالا
هی خودت را
به آن راه بزن!
:)
من اینجا بس دلم تنگ است
و هر سازی که میبینم بد آهنگ است..
بیا ره توشه برداریم،قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هرکجا ،
آیا همین رنگ است.. ؟!
پاسخ:
آسمان، فرصت پرواز بلند است ولی... قصه اینست چه اندزاه کبوتر باشی.
ممنون از حضور
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۱۴ زکیه ناطقی
اینجور وقت ها باید گفت :
 که خدا هست دگر غصه چرا ؟؟؟!

پاسخ:
غصه، غصه ی نفهمیدن هاست. و الا کسی که خدا را دارد تنها نیست.
.
ممنون از حضور. سرافراز فرمودید... :)
"زندگی فهم نفهمیدن هاست . . ."

وبلاگ جامع و زیبایی دارید ...
سلامت باشین،مفتخر شدم (:
پاسخ:
:) 
کبوتر ؟؟؟!
آره همیشه دوست داشتم پرنده باشم تا آسمون زیر بالهام باشه...
آسمان و پرواز را بلد است این کبوتر اما دل است دیگر؛ گاه گاهی تنگ میشو برای دلتنگی!
مگر نه ؟؟
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۳۴ خادم المهدی
ما بیخیال حرمت مادر نمیشویم
باهر که خصم زهراست برابر نمیشویم...

ایام سوگواری حضرت زهرا"س"را به شماتسلیت عرض میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی