مهتاب ملکوت

...سهم من از بی کرانه های معرفتش
مشخصات بلاگ
مهتاب ملکوت

مؤمن نیستم،
اما در چارچوب خاصی نمی گنجم.

وبلاگ قبلی ام و مطالبش که خیلی دوستشان دارم:
mh-malakoot.blogfa.com

نویسندگان
دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ

یادت

.

 .

.

یادت، پرچم صلحی است میان شورش این همه فکر...!

.

.

.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸
seyed reza bameshki

نظرات  (۷)

سلام. به وبلاگ من هم سر بزن. دو تا داستان از دزهای با خدا برات آوردم. نظر یادت نره.
هرکجا کوچ دهد دست طبیعت ما را

 این دل ماست که پیوسته ز تو یاد کند!

من از اون هایی ام که در ظاهریات گیر کردم و شعارم اینه : همیشه من راست میگم همیشه حق با من است !!!

" یادت پرچم صلحیست در میان این همه شورش فکر ...
پاسخ:
!
:)

.............!
  نقطه چین را دوست دارم ، نقطه چین یعنی همه چیز اما هیچ چیز ؛ یعنی تمام کلام در عین بی کلامی  ؛ یعنی مکثی و تنفسی کوتاه میان این همه شوریدگی !!

یک جمله اما پر از حرف..ممنون(:
پاسخ:
:)
میان شورش این همه فکر...
پاسخ:
:-))
چرا می خندین به نظراتی که میدن؟؟؟؟
خب حرف ندارین بنویسین ممنون / خندش چیه باز ؟!
بهم برخورد خواستم نظر بدم گفتم باز (: می خندین !!!!

پاسخ:
:)))
اینبار هم لبخند، اما دفعه بعد...
یک توصیه کوچولو: لطفا" رفت و آمد در فضای مجازی را جدی تر بگیرید!

دفعه بعد چی میشه مثلا؟؟؟؟؟

یعنی چی که جدی بگیرم؟!!!
(شاید برا اینه که اسممو ثبت نکردم آره؟)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی