مهتاب ملکوت

...سهم من از بی کرانه های معرفتش
مشخصات بلاگ
مهتاب ملکوت

مؤمن نیستم،
اما در چارچوب خاصی نمی گنجم.

وبلاگ قبلی ام و مطالبش که خیلی دوستشان دارم:
mh-malakoot.blogfa.com

نویسندگان
چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ق.ظ

گذر

همه چیز در حال گذر است...

من می گذرم، تو می گذری، ما خواهیم گذشت...

گذر شاید آن کودک بازیگوشی باشد که دست در دست مادرش، لی لی کنان همین چند لحظه پیش از کنارت رد شد.

گذر شاید نگاه مسافران اتوبوس هایی باشد که همانطور که بر روی صندلی اتوبوس لم داده اند به تویی که داخل ایستگاه نشسته ای خیره می شوند، ولی خط موردنظر تو خیلی وقت است که نیامده!

گذر شاید حتی یک یاد باشد یک خاطره! یک خاطره ی شیرین از قاب لبخند چهره ی مادر بزرگ یا اخم های زیبای مادر.

گذر حتی می تواند همین امروزی باشد که چند روز است منتظر آمدنش بودی و حالا تمام شده است.

گذر حتی می تواند همین چند کلیک به ظاهر ساده ات در فضای مجازی باشد.

گذر تک تک لحظه های من و توست، همین لحظه هایی که خیلی زود می آیند و می روند؛ همین لحظه هایی که با مهربانی نکردن خرابشان می کنیم.

گذر تیک تاک ساعت رومیزی است...

گذر منم، گذر تویی، گذر ماییم...!


پ.ن: ظاهرا بر این تکرار در تکرار پایانی نمی بینم...!

.

بی ربط نوشت: گویند کریم است گنه می بخشد / گیریم که بخشد، از خجالت چه کنم؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۲
seyed reza bameshki

نظرات  (۵)

۰۵ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۷ بی نام ونشان
بله شاعر خوب گفته است اگه تمام عالمم از من بگذرن و خداوند متعالم از من بگذرد از خجالت کارهایم وا قعا چه کنم
ها ها ها ها ها ها ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
کاش که این گذار توام با محبت باشد
به قول خودت بی ربط نوشت:
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم بر این تکرار در تکرار پایانی نمی بینم
واقعا گذر را چیز خارق العاده دیده ایم درحالی که کنار ماست و شاید اصلا خود ماست !!!

زبان رسمی اهل طریقت است سکوت

سکوت حرف کمی نیست، عین سوگند است

پیدائید کم رنگ شده این اصلا خوب نیست؟؟؟؟!!!!!!!

ایول،سطرآخرت خیلی قشنگ بود:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی