مهتاب ملکوت

...سهم من از بی کرانه های معرفتش
مشخصات بلاگ
مهتاب ملکوت

مؤمن نیستم،
اما در چارچوب خاصی نمی گنجم.

وبلاگ قبلی ام و مطالبش که خیلی دوستشان دارم:
mh-malakoot.blogfa.com

نویسندگان
سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ

1001

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پلمپ شد!

تا بروم دنبال کارهایم و فک پلمپ بگیرم، مدتی زمان خواهد برد. - بابت این مدتی که بنظر می رسد طولانی هم بشود، از دوستان همیشگی این وبلاگِ سردرگم(!) عذرخواهی می کنم -

.

ایندفعه، کاملا با ربط نوشت: زخمی کینۀ من! این تو و این سینۀ من / من خودم خواسته ام کار به اینجا بکشد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴
seyed reza bameshki

نظرات  (۳)

۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۷ سید محمد رضی زاده
هر کجا هست خدایا بسلامت دارش...
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۹ محمد قاسمی
سلام 

قول دادی ها !!!
از شما بیشتر از اینها به ما رسیده سید جان
ممنونم از محبتت

_________

اگر حدسم درست باشه فهمیدم بابت چی پلمپ شد !!!

این پلمپ گرچه تلخ است ولی لازم و مفید است

برگه فک پلمپ هم لذتش وصف نشدنی !

موفق باشی
منتظر آمدنتان به دنیای مجازی هستیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی