مهتاب ملکوت

...سهم من از بی کرانه های معرفتش
مشخصات بلاگ
مهتاب ملکوت

مؤمن نیستم،
اما در چارچوب خاصی نمی گنجم.

وبلاگ قبلی ام و مطالبش که خیلی دوستشان دارم:
mh-malakoot.blogfa.com

نویسندگان
چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳ ب.ظ

جعبه تقسیم!

بی تعارف عرض کنم! چرا بی خودی کلمات را شهید کنم و حق قلم را درست و دقیق ادا نکنم؛ بی مقدمه می روم سر اصل مطلب:

 معنا و مصداق واقعی تدبیر و اعتدال و ایضا" امید را هم فهمیدیم. رفتارهای این دولت بیشتر شبیه به توهین و تحقیر و ایضا" تقسیم است. تقسیم جامعه به دو قطب و دو طبقه!! البته دولت مذکور قبل تر ها هم سابقه ی فراوانی در این باب تقسیم و تحقیر داشته اند و کلا" در این زمینه پیشکسوت محسوب می شود. زمانی که مردم را بواسطه رأی دادن یا ندادنشان، به 2 گروهِ انسان های فهیم، قانون مدار، با تدبیر ؛ و در مقابل لبو فروش، بی سواد و عوام تقسیم می کند. و وقاحت را تا آن حد می رساند که یکی از مشاوران عالی رتبه اش در اظهارنظری تعجب برانگیز می گوید: «کسانی که به رئیس‌جمهور رای نداده‌اند، رای به بی‌قانونی داده‌اند»!!

نمونه ی بارز این تقسیم و تحقیر را هم که این روز ها می توانید به طرق مختلف از زیرنویس تلویزیون تان تا اظهارات مثلا" الگو ها و ستاره ها مشاهده کنید. از دست به دامان شدن فیلم های تلویزیونی (فیلم پایتخت) تا چنگ آویختن به ریسمان مفاهیمی همچون ایثار، برکت، اقتصاد مقاومتی و... !!! و حتی تهدید همین امروز سخنگوی نسبتا" محترم شان که غیر مستقیم فرمودند: «تعداد انصراف دهندگان یارانه نقدی کم باشد، حامل های انرژی در مرحله دوم گران تر می شود»!!


پ.ن: واقعا" از این دو دسته کردن مردم نگرانم. از این تقسیم کردن ملت به فقیر و غنی. اینها حتی تأثیرات روانشناختی بر افکار و نگاه های مردم به هم دیگر هم خواهد گذاشت _کما اینکه همین الان هم شاهد دیالوگ هایی از قبیل هستیم_

پ.ن: دیشب توی تلویزیون یک زیرنویس نوشته بود که با انصراف از یارانه نقدی، هموطنان شما در مناطق محروم و دور افتاده از خدمات سلامت برخوردار خواهند شد... الان عذاب وجدان گرفتم که انگار ما پول بیت المال رو برداشتیم بردیم خونه مون و مملکت رو به فقر و بیچارگی کشوندیم...!! :))

.

.

بی ربط نوشت: سرم را در نبودنت شاید دیگران گرم کنند، اما دلم را هرگز... .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
seyed reza bameshki

نظرات  (۲)

از رئیس جمهور مدبرمان میپرسیم :
چند صد هزار هزینه پیامک های تبریک سال نو را از کجا آورده اید؟؟
استغفر الله که از بیت المال بوده باشد!!!!!!
حالا اسراف حرام است یا انصراف ندادن از یارانه ها ؟؟؟!



دست مریزاد و عیدتون هم مبارک (:
پاسخ:
استغفرالله...  :)

ممنون از حضور همیشگی تان. عید شما هم مبارک...

 

خواهش دارم(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی