مهتاب ملکوت

...سهم من از بی کرانه های معرفتش
مشخصات بلاگ
مهتاب ملکوت

مؤمن نیستم،
اما در چارچوب خاصی نمی گنجم.

وبلاگ قبلی ام و مطالبش که خیلی دوستشان دارم:
mh-malakoot.blogfa.com

نویسندگان
پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ب.ظ

وحدت حوزه و دانشگاه

هفته ی پیش بود که تلفن همراهم زنگ خورد، شماره ی دفتر امور فرهنگی دانشگاه بود. بعد از سلام و علیک...

... : آقای بامشکی الان دانشگاه هستین؟

من: بله. چطور مگه؟ کار خاصی دارید؟

... : آره. این هفته هفته ی وحدت حوزه و دانشگاه ست. طبق معمول از شبکه پنج اومدن یک مصاحبه ای در این زمینه از چندتا دانشجو ها بگیرن گویا که یک برنامه ی تلوزیونی در این زمینه دارند. شما هم لطف کنین حتما" ساعت 11 جای دفتر باشید که یه صحبتی در این زمینه داشته باشید و نظرتون رو بگین.

من: در مورد وحدت حوزه و دانشگاه؟ چی بگم من در این رابطه خوب؟

... : بیاین یه چیزی بگین دیگه من چندتا از دانشجو های دیگه رو هم گفتم بیان، مصاحبه ی دیگه!

من: باشه میام انشاالله


پ.ن: خلاصه اینکه ما که وحدت بین حوزه و دانشگاه رو با یه مصاحبه برقرار کردیم. شما هم با یه همایش و نمایشگاه و چهارتا برنامه به فکر این امر خطیر و حیاتی(!) باشید حتما".  فقط لطف بفرماید اگر برنامه ای دارید فقط در همان هفته مربوطه که به این نام نامگذاری شده صورت بگیرد و خدایی ناکرده به روزهای دیگر سال نکشد!  تا سال بعد و مصاحبه ای دیگر خدانگهدار...!

بی ربط نوشت: انگشتانت را به من قرض بده! برای شمردن سالهای نبودنت کم آورده ام...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۵
seyed reza bameshki

نظرات  (۵)

سلام،
بابا وحدت حوزه و دانشگاه !!!
خداییش یک خنده تلخ روی لب
 و یک مزه گس آلود آدم رو دچار میکنه !
در پناه حق
پاسخ:
سلام.
33 را به خاطر بسپارید!!
ممنون. در پناه حق

سلام.
اولا اینقدر درس نخون
در ثانی اینقدر از این دست شاهکار های عجیب و غریب دیدهای و دیدهایم که دیگر جای تعجب ندارد فقط بقول محمد پارسا باید به تلخی بخندیم
یا حق.
پاسخ:
سلام.
اولا که درس خوندن از معدل الف بودن تشخیص داده میشه. حالا اونایی که معدل الف ن دستاشون بالا!!    دیدی کی درس خونه؟!
در ثانی :(
یاحق

۰۶ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۸ گروه جهادی لبیک یا فاطمة الزهرا
سلام آقا رضا لینک شدید
متعاقبا لینک کنید
یا زهرا
پاسخ:
سلام علیکم بما صبرتم.
لینک شدید، البته علی الحساب!
یازهرا

۰۶ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۵ م.پارسا قاسمی
سلام ، خوش اومدی سید جان
تناقض ها گاهی قشنگــــ هستند ، همین !
ــ
نوشته های بانو لایکـــ داره ؟؟؟
نمیدونم شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایـــــد

دلت شاد جوون
ـــــ
راستی کارگروه رو هم که دیگه نمیای ، بله دیگه آدم داداشش مسئول باشه همینه !
مومن بلندشو بیا حداقل ماهی 1 بار زیارتـــتــــ کنیم
پاسخ:
سلام محمد جان.
خدا رو شکر که همین!
.
کارگروه که جلسه ای نداشته توی این چند وقته؟! من کلاس spss که نمیام.
بعدش هم همچین نوشتی داداش مسئول هر کی ندونه فکر میکنه داداش ما وزیره :) !
راستش من هم دلم برات تنگ شده داداش.
به امید دیدار. یاعلی...

آره موافقم !
شوخی کردم سید جان خدایی ناکرده ناراحت نشی

نه منظورم فرهنگسراها هستش، ان شالله شاد باشی و سر فرصت زیارتت میکنیم

فعلا یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی