مهتاب ملکوت

...سهم من از بی کرانه های معرفتش
مشخصات بلاگ
مهتاب ملکوت

مؤمن نیستم،
اما در چارچوب خاصی نمی گنجم.

وبلاگ قبلی ام و مطالبش که خیلی دوستشان دارم:
mh-malakoot.blogfa.com

نویسندگان
سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۳۹ ب.ظ

راز

همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم
قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم


نمی‌دانم چرا این قدر با من مهربانی تو
نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم


نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند
که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم...

مولای همیشه حاضر من، تو را هر وقت که اراده کردم دست یافتنی دیدم. در کوران دل گیری ها و مادامی که زیر بار سنگین پشیمانی خم گشته بودم. تنها شما ملجاء و تسکین دهنده ی من بوده و هستید. اصلا تنها تویی که شاهد بر همه ی قول و قرار های من بوده ای، تو تنها رازدار منی و چه رازداری بهتر از تو.

نمی گویم فراموشم نکن، نمی گویم مرا یادت باشد. چرا که مطمئنم به یادم خواهی بود، مادامی که به یادت باشم.


پ.ن: تو خیلی بیخود می کنی که این زائر پیاده ی مولایم را قلعه گی ساده می پنداری، قلعه گی ساده آن شهری است که در کنار دریا از آن بهره ای نمی برد!  تو خیلی بیخود می کنی که این زائران پیاده ی امام مهربانم را یک مشت آدم ساده دلِ بیکار فرض می کنی، ساده دلِ بیکار آنکسی است که معشوقش را نشناخته و زود به هر اشاره ای دل می بازد. تو خیلی بیخود می کنی...

.

بی ربط نوشت: نه... تو خوبی !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۰
seyed reza bameshki

نظرات  (۴)

دمشون گرم که این همه راهو پیاده اومدن واسه زیارت.شرمنده این مولایم که نیم ساعت راهو وقتی میرم که یا کارم گیرباشه یا دلم گرفته باشه...تاسف میخورم به حال خودم وحسادت میکنم به حال همشون........خوشابه حالشون ما که لیاقت همسایگی ونداریم

 

پاسخ:
آره واقعا دمشون گرم. بیشترین آماری که خودم از زبون یکی شون شنیدم 14 روز بود (از بیرجند تا مشهد)

ممنون از حضورت

چنان که باید و شاید غزل غزل نشدم مست

که دست من به ضریحت در این سفر نرسیده است

من این نگاه عوامانه را نمی دهم از دست

اجازه هست بیفتم شبیه سایه به پایت؟

دلنشین مثل همیشه...

پاسخ:
ممنون که هستی... :)
مولای همیشه دست یافتنی .. 
پیاده روی خراسانم آرزوست
سلام سید بزرگوار عذر من را پذیرا باش این روزا کمتر به دنیای مجازی سفر میکنم.
زیبا نگاشته بودی
یا حق

پاسخ:
سلام سعید عزیز. چوبکاری نکن ما رو! همین که سر میزنی با عث افتخاره. هر چی نباشه شما پیشکسوت مایی :)
ممنون بابت عکس ها.
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی