مهتاب ملکوت

...سهم من از بی کرانه های معرفتش
مشخصات بلاگ
مهتاب ملکوت

مؤمن نیستم،
اما در چارچوب خاصی نمی گنجم.

وبلاگ قبلی ام و مطالبش که خیلی دوستشان دارم:
mh-malakoot.blogfa.com

نویسندگان
يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

دنیای بی خیالی

پ.ن: دستم، دلم، فکرم... همه شان؛ حواسشان به لحظه ها نیست!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۵
seyed reza bameshki

نظرات  (۴)

سلام
نوع عملکرد امسال دوستان در قرارگاه ولی امر به نسبت سال گذشته که کشور در آستانه انتخابات بود بسیار گسترده تر بود شاید این بیش از همه جلب توجه میکرد...!
ممنون که هستی.
شاید تنها وقتی که آدم بیش از یک چیز به دیگری فکر نکند دیگر زمان برایش معنا نمیدهد
این روزها خیلی شاید شاید میگم به نظر تو دارم محافظه کار میشم آیا!!!؟
پاسخ:
سلام داداش.
محافظه کار نیستیم، شرایط و فضا برای ابراز عقاید و نظراتمان وجود ندارد بنظرم! (البته شاید وجود دارد، اما ما...)

تست 1
پاسخ:
(!)
تست 2 
سلام بر 1001 عزیز،سید،سرور و تاج سر ما
خیلی زیبا بود اینقدر لذت بردم که خنده بر لبام جاری کرد
شادو پیروز ببینمت همیشه
پاسخ:
سلام بر 2125 عزیز،! چوبکاری نفرمایید بزرگوار.
خدا رو شکر، همین لبخندها دنیا دنیا برای من ارزش دارد.
ممنون که هستی

۱۶ دی ۹۲ ، ۱۶:۰۱ بی نام ونشان
سلام داداش
خیلی قشنگ بود
منم همچین حسی رو دارم
پاسخ:
یا الله آقا رامین عزیز. یادی از فقیر فقرا کردین؟!

ممنون از حضورت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی