مهتاب ملکوت

...سهم من از بی کرانه های معرفتش
مشخصات بلاگ
مهتاب ملکوت

مؤمن نیستم،
اما در چارچوب خاصی نمی گنجم.

وبلاگ قبلی ام و مطالبش که خیلی دوستشان دارم:
mh-malakoot.blogfa.com

نویسندگان
يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸ ب.ظ

روحانی مچکریم!

رئیس جمهور دولت تدبیر و امید:

((ضمناً یادمان باشد از نقد و انتقاد نباید بهراسیم و نباید ناراحت شویم، آزاد بگذاریم هر کس نقد دارد، مخصوصاً نقد سالم، سازنده و دلسوزانه، این بهترین کمک برای ما است، حتی اگر اهداف دیگری هم پشت نقد پنهان شده باشد این دولت به راحتی آن را تحمل خواهد کرد....

من این بحث را نمی‌شکافم و باز نمی‌کنم، اما دولت در عمل نشان خواهد داد که آستانه تحمل بالایی خواهد داشت و البته هر جا ضروری باشد، مسائل کشور را مستقیم با مردم در میان خواهد گذاشت.))

ما نقد که چه عرض کنم، یک سوال داشتیم جناب پرزیدنت! این ماجرای قرار داد کرسنت چیه که نمی زارید هیچ کس در رابطه اش صحبت کنه؟؟ شنیدیم چند نفر رو هم ممنوع القلم کردید!! پرداختن به جریان قرارداد کرسنت هم که برای نشریات ممنوع شده!! آقا جدی جدی چه خبره مگه؟! یعنی یه آقازاده اینقدر برش داره؟!

چون حوصله توضیح دادن ندارم، لینک زیر را بازدید کنید لطفا"

کرسنت به زبان ساده


پ.ن: در نوع صحبت کردن جناب پرزیدنت! غرور، خود(دولت) برتر بینی و عاری از عیب و نقص بودن خاصی مشاهده می کنم. که گاهی اعصابم رو میریزه بهم!

بی ربط نوشت: امر بمعروف و نهی از منکر هم واجب است ظاهرا، مثل نماز!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۲
seyed reza bameshki

نظرات  (۳)

[گل] به بهانه حضور
یا حق
پاسخ:
ممنون سعید عزیز...
انصافا نقد کردن این روزها سخت ترین کار دنیا شده
اعتدال یعنی اینکه با فضای امنیتی مخالف باشی بعد یه وزیر با سابقه امنیتی بزاری برای اداره شعر و ترب(وزارت فرهنگ)
پاسخ:
نفرمایید دکتر جان!
کدام فضای امنیتی؟، ((من سرهنگ نیستم، حقوقدانم!))

مطالبه گری یعنی فکر کردن و خواستن همراه با تفکر،جرئت، جسارت، عقلانیت و بیان کردن آن چیزی که باشد و تحقق یابد.

دوست دارم مطالبه گری را...
خداقوت برادر
پاسخ:
و این مطالبه گری فقط از عهده ی "جوان" بر می آید.

من هم...
خداقوت داداش و ممنون از حضور آگاهانه ات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی